Retourneren
Op deze pagina vind je onze belangrijkste informatie over het retourneren van artikelen.

Retourneren voorwaarden
Het retourneren van bestelde artikelen is onder bepaalde omstandigheden mogelijk. Denk hierbij aan een verkeerde levering of een product-tekortkoming. In dit laatste geval kunt je - mits tijdig bij ons gemeld - uiteraard ook gebruik maken van onze garantie, voor herstel of voor het ontvangen van een vervangend nieuw artikel.
Houd er rekening mee dat de volgende artikelgroepen niet in aanmerking komen voor retourneren:
- Houdbare artikelen
- Speciaal voor jou bestelde artikelen
- Artikelen die voor jou bedrukt zijn
- Software en digitale diensten
Indien je vragen hebt over één of meer van deze onderwerpen, neem dan alsjeblieft contact op met onze customer service. Wij helpen je dan graag verder.
De basisvoorwaarden om artikelen retour te kunnen sturen zijn:
- De artikelen zijn ongebruikt (ongedragen), schoon, onbeschadigd en compleet
- De originele artikelverpakking is in oorspronkelijke staat aanwezig, schoon en onbeschadigd
- Artikelen die voorzien zijn van een verzegeling; daarvan mag de verzegeling niet verbroken zijn
- De kosten van het retourneren van de producten zijn voor rekening van de klant.
- De klant is aansprakelijk voor verlies of schade aan het product tijdens het retourtransport.
Retourformulier
Vul hieronder jouw gegevens en de reden van retour zo compleet als mogelijk in, zodat wij jouw aanvraag correct kunnen verwerken en deze snel voor je in behandeling kunnen nemen. Je hoort daarna veelal binnen twee werkdagen van ons terug.