Retourbeleid

Op deze pagina vind je onze belangrijkste informatie over het retourneren van artikelen.

Het retourneren van bestelde artikelen is onder bepaalde omstandigheden mogelijk. Denk hierbij aan een verkeerde levering of een producttekortkoming. In dit laatste geval kan je, mits tijdig bij ons gemeld, uiteraard ook gebruik maken van onze garantie, voor herstel of voor het ontvangen van een vervangend nieuw artikel.

Houd er rekening mee dat de volgende artikelgroepen niet in aanmerking komen voor retourneren:

  • Houdbare artikelen.
  • Speciaal voor jou bestelde artikelen.
  • Artikelen die voor jou bedrukt zijn.
  • Software en digitale diensten.

De basisvoorwaarden om artikelen retour te kunnen sturen zijn:

  • De artikelen zijn ongebruikt (ongedragen), schoon, onbeschadigd en compleet.
  • De originele artikelverpakking is in oorspronkelijke staat aanwezig, schoon en onbeschadigd.
  • Artikelen die voorzien zijn van een verzegeling; daarvan mag de verzegeling niet verbroken zijn.

Indien je vragen hebt over één of meer van deze onderwerpen, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.

Retour aanmelden

Stuur onze klantenservice een e-mail met jouw gegevens, de reden van retour en minimaal onderstaande informatie. Op die manier kunnen we jouw aanvraag correct verwerken en deze snel voor jou in behandeling nemen. Je hoort daarna uiterlijk binnen twee werkdagen van ons terug.

  • Klantnummer (indien bekend)
  • Naam
  • Volledige adresgegevens
  • Factuur- of pakbonnummer
  • Artikelnummers
  • Aantal artikelen
  • Reden van retour (zo volledig mogelijk)