Klachtenprocedure

Laat het ons weten als je ergens tegenaan loopt. Samen komen we eruit.

Onze klachtenprocedure

Bij Office Centre vinden we klanttevredenheid ontzettend belangrijk. Daarom doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. In dat geval horen we dat graag. Jouw feedback helpt ons om onze service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe meld je een klacht?

Je kunt een klacht op de volgende manieren bij ons indienen:

  • Per e-mail via [email protected]
  • Telefonisch via 088 45 45 580 (op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur)
  • Via de live chat op onze website (op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur)

Vermeld in je bericht altijd je ordernummer (indien van toepassing) en een duidelijke omschrijving van je klacht. Dat helpt ons om je sneller en beter te kunnen helpen.

Wat kun je van ons verwachten?

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging van ontvangst. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie. In de meeste gevallen reageren wij zelfs al binnen 24 tot 48 uur.

Niet tevreden met de afhandeling?

Ben je niet tevreden over de manier waarop jouw klacht is afgehandeld? Dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie:

  • Via de Geschillencommissie Thuiswinkel, bereikbaar op www.sgc.nl of via Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag;
  • Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Wij volgen de uitspraken van deze commissies en werken graag mee aan een eerlijke oplossing.

Greep uit ons assortiment