• Eén plek voor al je kantooroplossingen
  • Persoonlijk advies in 39 vestigingen
  • Gratis verzending vanaf 59,99

Bestellen

Wil je een artikel bestellen? Zoek het dan eerst op in ons assortiment. Bestellen bij Office Centre doe je in een aantal simpele stappen.

  1. Kies het aantal producten dat je wilt bestellen. Klik daarna op ‘In winkelwagen’.
  2. Door op je winkelwagen te klikken, zie je meteen de prijzen en eventuele verzendkosten.
  3. Alle prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.
  4. Controleer je bestelling.
  5. Plaats de bestelling door op Afrekenen te klikken. Heb je een account? Log dan in. Bestellen gaat dan een stuk makkelijker en sneller. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, vul dan je gegevens in. Je kunt ook nu alvast een account aanmaken.
  6. Kies je afleveradres.
  7. Rond de bestelling af door af te rekenen. Betaal veilig met iDEAL, creditcard (VISA of MasterCard) of PayPal. Als je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via e-mail.
Het is helaas niet mogelijk om je geplaatste bestelling te wijzigen.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088 - 669 0669. Houd hierbij je klantnummer bij de hand.
Alle bestellingen vanaf 59,99 euro excl. btw verwerken en bezorgen wij gratis, anders betaal je 4,99 euro verzendkosten excl. btw. Zo blijft bestellen bij Office Centre zo voordelig mogelijk. Voor sommige artikelen, zoals kantoormeubelen, gelden afwijkende verzendkosten. Dit staat bij het product vermeld.

Wil je zeker weten dat een product op voorraad is bij een Office Centre vestiging bij je in de buurt? Bekijk dan online de winkelvoorraad.

  1. Zoek je product op in ons assortiment.
  2. Klik op Check de winkelvoorraad.
  3. Je krijgt een overzicht van alle vestigingen inclusief de voorraad.
Mocht een product online niet beschikbaar zijn, dan kun je eenvoudig de winkelvoorraad van al onze vestigingen bekijken. Is het product uitverkocht? Neem contact op met onze klantenservice via 088 - 669 0669.